SAD MUSIC



Derechos de youtube



Tune on your lips
a refreshing sweetness.
Feeling of living water and blackberries
give me your loving face.
... Tired I lay on the grass
lying with your embrace, for support.
And I fell your kiss wet
like a ripe fruit of the forest
or pebble wash stream.
... I have thirst again, my love.
Give me your cool and hot kiss
as freshly baked bread.

Quino ©

SAD MUSIC (Castellano)

Melodía en tus labios
de un dulzor refrescante.
Sensación de agua viva y moras negras
me dió tu boca amante.
... Cansado me acosté sobre los pastos
con tu abrazo tendido, por apoyo.
Y me cayó tu beso húmedo,
como un fruto maduro de la selva
o un lavado guijarro del arroyo.
... Tengo sed otra vez, amada mía.
Dame tu beso fresco y caliente
como el pan recién horneado.



Safe Creative #1206251860960 

Quino ©