Desexo ardente...





Amada amante ...
Estou espido diante de ti;
miña pel morna
ardente desexo...
Eu veño a ti
coa sede dos meus beizos,
coa miña lingua no teu pico
é a  porta chea de froitos...


Barco de vela
adiante e atrás,
en calquera dirección...
Poros como explosión
na choiva quente...
Bebes na miña fonte
e levantas a túa frecha 
despaciño, lenamente...
Estamos xuntos !!
pel con pel, fogar no lume...

Nás algas do mar,

loitamos nas areas tropicais...
Mudos quedamos !!!

_Visto e non visto_
emerxes da noite,
miña terra, miña colleita,
sementes nacen coa choiva miudiña
e xuntos neste intre, voltamos
sin perdedores nin gañadores.



Quino ©
Derechos Reservados.




Traducción al Castellano:


Amada... amante
estoy desnudo ante ti;
tibia piel
ardiente deseo...
Voy hacia ti

con la sed en mis labios,
oferente mi lengua en tu sima
en provocación lúdica a la tuya...

Navegamos a proa y a popa,
en cualquier dirección.
Estallan los poros

en un termal aguacero...
Desbordante mi fuente,
enhiesta tu flecha.
Nos encontramos !!!

Te siento intrínseca 
anidada en mi.

Somos algas y mar,

batallando en arenas tropicales...
Silencio !!
_aparente_

Estalla la noche,
recibe mi tierra prolífica,
las semillas de tu lluvia...
Caemos al unísono

sin vencedores ni vencidos.